کد خبر 1360555
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
آلودگی هوا در سمنان

هواشناسی استان سمنان پیش‌بینی کرده است شرایط گرد و غبار دست کم تا اواخر شنبه ۲۰ فروردین در استان سمنان ادامه دارد و احتمال ورود سامانه گرد و غبار دیگری نیز در روزهای آینده وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    سمنانی ها همراه خراسان شمالی ، اصفهان و یزد و کاشان و کرمان و بندرعباس و سیستان و بلوچیستان در کشیدن ابرابراه دریای عمان با دولت محترم رئیسی رایزنی فرموده و همه باهم جهاد سازندگی کرده و پروژه عظیم ملی اب را رقم بزنن واب دریای عمان رو از جنوب کشور تا سمنان و خراسان بکشن. درکنار شیرین سازی اب و رفع کمبودهمیشگی اب برای همه استانهای کم اب ، رطوبت لازم رو در بخش مرکزی فلات ایران تامین تا دیگه چنین غبارها رو شاهد نباشیم. اینهمه کار جهادی رو زمین مونده کی میخواد انجام بشه؟
    • htn IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      گرد و غبار از عراق و عربستان و اردن و سوریه میاد، چه ربطی به آبراه داشت؟؟!
  • DE ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    راهکار ایجاد ابرراه آبی از جنوب تا شمال از دریای عمان بوسیله بازوی جهاد سازندگی همه استانها ی جنوبی تا سمنان. هم اب شیرین همه مشکلات ابی ایران رو برای همیشه حل میکنه هم هوای این استانهای بیابانی مرطوب میشه. امیدواریم اقای رئیسی عزیز بانی خیر این اقدام پروژه عظیم ملی باشن. با این پروژها برای میلیون ها جوان ایرانی کار درست میشه. مشرق جان! نشان دادن صورت مسئله کافی نیست زیرش راهکارها رو هم به جدول بفرمائید. خوشحال خواهیم شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس